• خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

توانمندی و عملکرد درست بیمه کوثر

20 اردیبهشت 1402
در اقتصادی
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

به گزارش خبری دیده نیوز به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

 

مطالب پیشنهادی

تحلیل، راهکار و آینده‌پژوهی؛ خروجی تلسی بیزنس‌تاک برای مدیران ایرانی

شفافیت بدون اقدام؛ چرا یادداشت‌های دولتی جای سیاست اقتصادی را گرفته‌اند؟

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

برچسب: بیمه کوثرکوثر منمشتریاننمایندگی

مطالب مرتبط

تحلیل، راهکار و آینده‌پژوهی؛ خروجی تلسی بیزنس‌تاک برای مدیران ایرانی
اقتصادی

تحلیل، راهکار و آینده‌پژوهی؛ خروجی تلسی بیزنس‌تاک برای مدیران ایرانی

شفافیت بدون اقدام؛ چرا یادداشت‌های دولتی جای سیاست اقتصادی را گرفته‌اند؟
اخبار ویژه

شفافیت بدون اقدام؛ چرا یادداشت‌های دولتی جای سیاست اقتصادی را گرفته‌اند؟

زنگ خطر برای ثبات اجتماعی؛ ادامه بحران معیشت چه پیامدی خواهد داشت؟
اخبار ویژه

زنگ خطر برای ثبات اجتماعی؛ ادامه بحران معیشت چه پیامدی خواهد داشت؟

الگوی نوین تأمین مالی سبز در صنعت فولاد؛ تجربه پارس فولاد سبزوار
اخبار ویژه

الگوی نوین تأمین مالی سبز در صنعت فولاد؛ تجربه پارس فولاد سبزوار

مدیرعامل بهساز صنعت صبا: فشار اقتصادی نباید تولید را متوقف کند
اقتصادی

مدیرعامل بهساز صنعت صبا: فشار اقتصادی نباید تولید را متوقف کند

دبیرکل انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران: بقا در اقتصاد بحرانی فقط با نوآوری و مدیریت هوشمند هزینه ممکن است
اخبار ویژه

دبیرکل انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران: بقا در اقتصاد بحرانی فقط با نوآوری و مدیریت هوشمند هزینه ممکن است

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =

آخرین اخبار

تحلیل، راهکار و آینده‌پژوهی؛ خروجی تلسی بیزنس‌تاک برای مدیران ایرانی

تحلیل، راهکار و آینده‌پژوهی؛ خروجی تلسی بیزنس‌تاک برای مدیران ایرانی

نجاری: کیفیت و سرعت، مزیت اصلی ما در بازار پیامک مارکتینگ است

نجاری: کیفیت و سرعت، مزیت اصلی ما در بازار پیامک مارکتینگ است

شفافیت بدون اقدام؛ چرا یادداشت‌های دولتی جای سیاست اقتصادی را گرفته‌اند؟

شفافیت بدون اقدام؛ چرا یادداشت‌های دولتی جای سیاست اقتصادی را گرفته‌اند؟

زنگ خطر برای ثبات اجتماعی؛ ادامه بحران معیشت چه پیامدی خواهد داشت؟

زنگ خطر برای ثبات اجتماعی؛ ادامه بحران معیشت چه پیامدی خواهد داشت؟

حذف سنگ‌قبرها، شکاف قبور و استخوان‌های نمایان؛ فاجعه‌ای در آرامستان ابن‌بابویه

حذف سنگ‌قبرها، شکاف قبور و استخوان‌های نمایان؛ فاجعه‌ای در آرامستان ابن‌بابویه

پس از باران‌های شدید؛ سد گوران هرمزگان دچار ترک شده، احتمال سیل جدی است

پس از باران‌های شدید؛ سد گوران هرمزگان دچار ترک شده، احتمال سیل جدی است

دیده نیوز

تخصص ما انتقال سریع پیام‌های مهم به گوش تمام ایرانیان است. با شبکه‌ای از خبرنگاران در 31 استان، هیچ رویداد مهمی را از دست نخواهید داد.

آخرین اخبار

شاهد اپیک گیمز: سود اپ استور اپل به ۷۸ درصد می‌رسد

خودروسازان برای استفاده از پارچه در بدنه خودرو آماده می‌شوند

اپل موزیک احتمالا میزبان سرویس صدای بدون افت کیفیت خواهد شد

تماس با ما

09364218877

09364218877

didenews.ir

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.