• خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
بیمه های کوثر سمنان زیر تیغ نقد و بررسی

بیمه های کوثر سمنان زیر تیغ نقد و بررسی

5 شهریور 1402
در اقتصادی
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

مدیرعامل بیمه کوثر در سفر به استان سمنان، چالش‌ها را بررسی و پیشنهادها را ارایه کرد.

به گزارش دیده نیوز به نقل از پول نیوز، یکی از مهمترین رویکرد‌های مدیریت، ارتباط نزدیک و مستمر مدیر با زیرمجموعه هاست. امروزه مدیریت لوکس و تکیه زدن بر صندلی مدیریت بدون درک درست از شرایط زیرمجموعه‌ها به هیچ عنوان موثر نیست. ارتباط نزدیک با اعضا می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد، زیرا مشکلات از زبان اعضا شنیده می‌شود و مدیریت با حضور در محل، این مشکلات را از نزدیک لمس می‌کند، بنابر این بدرستی درک می‌کند و بهتر می‌تواند چاره اندیشی داشته باشد. دلیل اثبات این ادعا، سفر‌های استانی روسای سه قوه و تاثیراتی است که در کاهش تنش‌ها دارد.

مطالب پیشنهادی

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

بررسی در قالب سفر

مدیرعامل بیمه کوثر نیز در قالب سفر‌های استانی، حضور مستمری در بین نمایندگی‌ها دارد. ابوالفضل آقادادی به همراه مدیران دیگر بخشها، در بین نمایندگی‌های بیمه کوثر در استان‌ها حضور می‌یابد تا چالش‌های هر استان را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهد و در قالب ارایه دیدگاه‌های خود، مسیر را برای ادامه کار ریل گذاری کند. آقادادی در تازه‌ترین رویکرد نیز به همراه گروهی از معاونین و مدیران شرکت بیمه کوثر، به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد سرپرستی استان سمنان بیمه کوثر و شرکت در دیدار‌هایی با همکاران و شبکه فروش در این استان حضور یافت. مدیرعامل بیمه کوثر پس از آنکه گزارش مدیر سرپرستی استان سمنان در خصوص شرایط و عملکرد استان را شنید، دیدگاه‌ها و راهکار‌های لازم را در خصوص رفع چالش‌ها و مدیریت بهتر به فعالان بیمه کوثر ارایه داد.

ارتقای کیفیت در دستور کار

آنچه در اولویت جذب مشتری قرار دارد، ارایه خدمات بهتر است و هرچقدر خدمات بهتری ارایه شود، باعث رونق شرکت بیمه می‌شود. به همین دلیل آقادادی خطاب به مسوولان و نمایندگی‌های بیمه کوثر در سمنان برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان و توسعه روابط با نمایندگان و شبکه فروش را امری مهم برشمرد و گفت: باید در مسیر استراتژی شرکت به منظور تحقق اهداف کلان بیمه کوثر در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گام برداریم.

ترکیب مناسب فروش و مدیریت

عملکرد مالی یک شرکت نشان می‌دهد که تا چه اندازه در بکارگیری تصمیمات و اجرای آن‌ها موفق بوده است. مدیرعامل بیمه کوثر نیز در دیدار با مسوولان و نمایندگی‌های استان سمنان، به میزان فروش و سودآوری بیمه کوثر در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات آنلاین موضوعی تاثیرگذار در عملکرد شرکت بیمه کوثر بوده است. آقادادی سطح مناسب فروش بیمه کوثر را ناشی از بکارگیری ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک عنوان کرد.

کاهش زمان پرداخت خسارت

آنچه بار‌ها از سوی مردم مطرح شده و دلیل رضایت یا نارضایتی مردم از صنعت بیمه بوده، پرداخت خسارت و روند طولانی آن است. به همین دلیل آقادادی به تشریح این چالش پرداخت و گفت: کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و حذف فرآیند‌های طولانی در تشکیل پرونده، کارشناسی و ارزیابی خسارت مهم و دارای اهمیت در بهبود ارائه خدمات به مشتریان است.

ضرورت بررسی ریل گذاری

اگرچه ریل گذاری آقادادی با بررسی شرایط صورت گرفته و اجرای این ریل گذاری باعث می‌شود تا تسهیل امور در دستور کار قرار گیرد و میزان جذب مشتری در بیمه کوثر افزایش داشته باشد، اما باید این سفر و ریل گذاری که در آینده مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود که فعالان بیمه کوثر در استان سمنان تا چه اندازه تابع سیاستگذاری‌ها بوده اند و تاثیر این ریل گذاری‌ها چه مقدار بوده است.

برچسب: ابوالفضل آقادادیاستان سمنانبیمه کوثرپرداخت خسارتمدیریت ریسک

مطالب مرتبط

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای
اقتصادی

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد
اقتصادی

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

شکوفایی صادرات با سامانه B2B؛ از صنایع‌دستی تا دانش‌بنیان
اقتصادی

شکوفایی صادرات با سامانه B2B؛ از صنایع‌دستی تا دانش‌بنیان

نقش تجهیزات در پیشرفت پروژه‌های ساختمانی
اقتصادی

نقش تجهیزات در پیشرفت پروژه‌های ساختمانی

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان
اقتصادی

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی
اقتصادی

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 2 =

آخرین اخبار

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

تجدید چاپ کتاب «نیایش» با حمایت مجمع مدیران ماندگار ایران

تجدید چاپ کتاب «نیایش» با حمایت مجمع مدیران ماندگار ایران

«فقط حیدر، امیرالمؤمنین است»؛ حرکت شمسایی که موجی از حواشی در بر داشت

«فقط حیدر، امیرالمؤمنین است»؛ حرکت شمسایی که موجی از حواشی در بر داشت

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

چگونه می‌توان به بهبود وضعیت گردشگری کمک کرد؟

چگونه می‌توان به بهبود وضعیت گردشگری کمک کرد؟

دیده نیوز

تخصص ما انتقال سریع پیام‌های مهم به گوش تمام ایرانیان است. با شبکه‌ای از خبرنگاران در 31 استان، هیچ رویداد مهمی را از دست نخواهید داد.

آخرین اخبار

شاهد اپیک گیمز: سود اپ استور اپل به ۷۸ درصد می‌رسد

خودروسازان برای استفاده از پارچه در بدنه خودرو آماده می‌شوند

اپل موزیک احتمالا میزبان سرویس صدای بدون افت کیفیت خواهد شد

تماس با ما

09364218877

09364218877

didenews.ir

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.