• خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
دوشنبه, آگوست 25, 2025
دیده نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورود کاربر
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
دیده نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
درمان ویژه، پاداش بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار

درمان ویژه، پاداش بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار

اکتبر 1, 2023
در سایر اخبار ویژه
0
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

ارایه خدمات درمانی ویژه به مشتریان فرین، زرین و سیمین نشان می دهد که بانک پاسارگاد نگاه ویژه ای به مشتریان وفادار خود دارد.

به گزارش دیده نیوز به نقل از پول نیوز، یکی از مهترین چالش‌هایی که گریبانگیر مردم شده، دارو و درمان است و، چون هزینه‌های درمانی عدد بسیار بالایی می‌شود، بسیاری از مردم از عهده پرداخت هزینه‌های آن بر نمی‌آیند. به همین دلیل بسیاری از خدمات درمانی از سبد خانوار‌ها پر کشیده و استفاده نکردن از دارو و درمان، سلامتی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

مطالب پیشنهادی

غروب آفتاب

هوش مصنوعی تحول در کسب و کار بانوان

بی توجهی بیمه‌ها به درمان

در شرایطی که بیمه‌ها انواع خدمات بیمه‌ای در زمینه خودرو، حوادث و… را متعهد می‌شوند و قرارداد‌های گسترده‌ای در این زمینه‌ها می‌بندند، شاهد هستیم از زیر بار قرارداد‌های بیمه‌ای شانه خالی می‌کنند و بستن یک قرارداد درمانی برای شرکت‌های بیمه‌ای با موانع بسیاری رو به رو می‌شود. مقایسه مبلغ حق بیمه با هزینه‌های درمانی نشان می‌دهد که بیمه‌های درمانی به هیچ عنوان توجیه ندارد و چنانچه بیمه‌ها به سوی درمان بروند، با زیان جدی رو به رو خواهند شد.

جذابیت درمان

شرایط نامناسب درمان کنونی نشان می‌دهد که هر دستگاه، سازمان یا نهادی که بخواهد بخشی از هزینه‌های درمانی را متقبل شود، با استقبال قابل توجه مراجعه کنندگان رو به رو می‌شوند. البته وزارتخانه ها، دستگاه‌ها و نهاد‌ها در قالب بیمه‌های گروهی درمان، خدمات ویژه‌ای برای کارکنان خود قایل می‌شوند که تا حدودی توجیه پذیر است، اما توجه به سلامت و درمان افرادی که ارتباط مستقیم شغلی با دستگاه اداری ندارند، نه تنها جالب توجه بلکه تعجب آور و حتی شوکه کننده است.

رتبه بندی مشتریان

اداراتی همچون بانکها، به دلیل میزان مراجعه کنندگان، با دیگر بخش‌ها متفاوت هستند. مراجعه افراد به بسیاری از دستگاه‌ها محدود است و ارتباط زیادی برقرار نمی‌شود، اما برخی دستگاه‌های دیگر همچون بانکها، مراجعه کنندگان بسیاری دارند. مشتریان بانک دایم در حالی دریافت خدمات به روش‌های مراجعه حضوری یا فضای مجازی هستند که البته این افراد نیز دسته بندی می‌شوند. اینکه افراد خدمات معمول را یک بانک انجام دهند، اما سپرده گذاری یا برخی خدمات دیگر که به نفع بانک تمام می‌شود را در بانک دیگری فعال کنند، باعث می‌شود مشتریان از نظر بانک دسته بندی شوند.

پاداش وفاداری

یکی از بانک‌هایی که برای مشتریان اهمیت ویژه‌ای قایل است، بانک پاسارگاد است. این بانک مشتریان را بر اساس ارتباطی که با بانک برقرار می‌کنند، به چهار گروه فرین، زرین، سیمین و بلورین تقسیم کرده است. پاسارگاد برای مشتریان خود باشگاهی راه اندازی کرده و بر اساس ارتباطی که با بانک برقرار می‌کنند، نگاه ویژه‌ای به هرکدام از آن‌ها دارد. نگاه بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار خود، تابع ارتباطی است که با بانک برقرار می‌کنند که برای آن‌ها پاداش‌هایی در نظر می‌گیرد و این ارتباط هرچه مفیدتر باشد، پاداش‌های بهتری شامل حال مشتریان می‌شود.

پاداش سلامت نسیم

اما بانک پاسارگاد در اقدامی که تاکنون سابقه نداشته، برای مشتریان وفادار خود، خدمات درمانی مناسبی درنظر گرفته که درخور توجه است به نوعی که بانک پاسارگاد با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی اعضای باشگاه مشتریان وفادار بانک، امکان استفاده از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت نسیم را برای اعضا فراهم کرده است. بانک پاسارگاد امکان بهره‌مندی از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت نسیم با شرایط ویژه برای سه گروه از مشتریان (فرین، زرین، سیمین) به‌ترتیب با تخفیفات (۲۵%، ۲۰%، ۱۵%) را تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌۱۴۰۳ فراهم کرده است. شرایط در نظر گرفته شده در این طرح استفاده از خدمات طب پیشگیری و ارتقاء سلامت، خدمات تشخیصی، گزارش نتایج خدمات مذکور در بستر سامانه الکترونیکی پایش سلامت و مشاوره سلامت از طریق مرکز تماس نسیم سلامت است.

خدمات گسترده سلامت

از آنجا که خدمات درمانی بسیار مهم است، بانک پاسارگاد خدماتی را در نظر گرفته که بسیار گسترده است. خدمات عمومی، معاینات عمومی، آزمایشات، سونوگرافی، رادیوگرافی، اسپیرومتری، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، قلب و عروق، تغذیه، طب ورزش، سنجش تراکم استخوان، متخصص داخلی جهت معاینه و جمع‌بندی، خدمات مراقبت و پیگیری سالانه از جمله خدمات قابل ارائه به اعضای باشگاه مشتریان وفادار در مرکز نسیم سلامت است. مشتریان گرامی جهت بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند به هر یک از شعبه‌های بانک پاسارگاد مراجعه و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۷۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

برچسب: بانک پاسارگادزرینسیمینفرینکورش شرفشاهیمشتریان وفادار

مطالب مرتبط

غروب آفتاب
سایر

غروب آفتاب

ژوئن 16, 2025
هوش مصنوعی تحول در کسب و کار بانوان
سایر اخبار ویژه

هوش مصنوعی تحول در کسب و کار بانوان

مارس 13, 2025
محمدرضا مجمع خالق اصل سواد کاربردی در کشور
سایر اخبار ویژه

محمدرضا مجمع خالق اصل سواد کاربردی در کشور

مارس 12, 2025
دکتر سحر مصطفائی کیست?
اقتصادی

دکتر سحر مصطفائی کیست?

اکتبر 31, 2024
سلامتی خود را فدای هزینه پایین نکنید
بهداشت و سلامت

سلامتی خود را فدای هزینه پایین نکنید

اکتبر 5, 2024
دومین دوره اجلاس سراسری پیشتازان کیفیت و نوآوری با رویکرد مدیریت ارزش برگزار شد
بین المللی

دومین دوره اجلاس سراسری پیشتازان کیفیت و نوآوری با رویکرد مدیریت ارزش برگزار شد

اکتبر 4, 2024

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هشت =

پربازدیدترین ها

مهم‌ترین گردهمایی‌های تخصصی حوزه مدیریت در کشور

مهم‌ترین گردهمایی‌های تخصصی حوزه مدیریت در کشور

آگوست 23, 2025
بنگاه‌سازی بانک سینا برای توسعه کسب‌وکار ها

بنگاه‌سازی بانک سینا برای توسعه کسب‌وکار ها

آگوست 13, 2025
هشتمین اجلاس تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

هشتمین اجلاس تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

آگوست 24, 2025
اعطای نخستین نشان ملی مدیریت کسب‌وکار کشور

اعطای نخستین نشان ملی مدیریت کسب‌وکار کشور

آگوست 21, 2025

انتخاب سردبیر

از تیک تاک تا جرثقیل های چینی؛ آیا چیزی هست که آمریکا از آن نترسد؟

از تیک تاک تا جرثقیل های چینی؛ آیا چیزی هست که آمریکا از آن نترسد؟

مارس 9, 2023
بدرفتاری های متعدد از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری

بدرفتاری های متعدد از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری

آگوست 21, 2024
بازتاب گسترده مراسم تنفیذ آیت‌الله رئیسی در رسانه‌های عربی

بازتاب گسترده مراسم تنفیذ آیت‌الله رئیسی در رسانه‌های عربی

آگوست 3, 2021
آمریکا و لزوم پایان دادن به شوی سیاسی بالن

آمریکا و لزوم پایان دادن به شوی سیاسی بالن

فوریه 20, 2023

درباره ما

رسالت پایگاه خبری دیده از ابتدا توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و هنری بوده است. امیداست در پناه خدا برای شما مخاطبان گرامی مفید بوده باشیم.

دنبال کنید

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • بین المللی
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سبک زندگی
  • سرگرمی
  • سیاسی
  • علمی
  • عمومی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • کتاب
  • گردشگری
  • مد و زیبایی
  • ملی
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین پست ها

  • هشتمین اجلاس تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور
  • مهم‌ترین گردهمایی‌های تخصصی حوزه مدیریت در کشور
  • اعطای نخستین نشان ملی مدیریت کسب‌وکار کشور
  • بنگاه‌سازی بانک سینا برای توسعه کسب‌وکار ها

مهمترین عناوین هفته

اعطای نخستین نشان ملی مدیریت کسب‌وکار کشور

هشتمین اجلاس تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

بنگاه‌سازی بانک سینا برای توسعه کسب‌وکار ها

مهم‌ترین گردهمایی‌های تخصصی حوزه مدیریت در کشور

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • میزبانی وب

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.