• خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
سه‌شنبه, اکتبر 14, 2025
دیده نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورود کاربر
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
دیده نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین؛ انعکاس اعتماد به بازار چین

سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین؛ انعکاس اعتماد به بازار چین

آوریل 6, 2023
در بین المللی
0
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین قرار است در مساحت 120 هزار متر مربع که نسبت به دوره گذشته افزایش 20 درصدی دارد، برگزار شود.

در مجموع بیش از سه هزار و 100 برند مصرفی از 65 کشور و منطقه در این نمایشگاه حضور خواهند یافت و انتظار می‌رود بیش از 50 هزار خریدار و بازدیدکننده حرفه‌ای وارد نمایشگاه شوند و بیش از 300 هزار نفر از این رویداد بازدید کنند.

مطالب پیشنهادی

رمز موفقیت در مرکز بیزینس کارآفرینی دانشگاه هارواد

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

سومین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین قرار است به زودی افتتاح شود، رویدادی که توجه فراوانی را در داخل و خارج به خود جلب کرده است.

نمایشگاه امسال در مقایسه با دوره‌های قبلی از لحاظ شمار کشورهای شرکت‌کننده، برندها و خریداران همگی افزایش یافته که نشان دهنده پویایی قدرتمند توسعه اقتصادی چین و ذهنیت باز اصرار بر توسعه سیاست گشایش است.

استان «هاینان» با بهره گیری از فرصت نمایشگاه کالاهای مصرفی به خلق دور جدیدی از گشایش سطح بالا در چین ادامه خواهد داد و تدریجا یک نظام سیاستی بندر تجارت آزاد را می‌سازد، به ارتقاء ادغام و نوآوری نهادینه ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند به فرصتی جدید برای سیاست گشایش چین به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی در این منطقه جذاب تجاری تبدیل شود.

« کالاهای مصرفی » از «مصرف» وام گرفته و مصرف طبیعتا بزرگترین نقطه توجه است و از اولویت بالایی برخورد است.

نمایشگاه کالاهای مصرفی امسال یک کنفرانس مطبوعاتی با موضوع «نخستین شوی مد مصرف» را برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود بیش از 300 برند بیش از هزار محصول جدید خود را رونمایی کنند؛ بیش از 100 فعالیت از جمله نشست‌های موضوعی، نشست‌های معرفی محصولات،‌ نشست‌های آشنایی و سمینارها برگزار خواهد شد.

همچنین بیش از 60 گزارش معتبر مانند گزارش‌های دقیق مصرف و کتاب‌های سفید روند مصرف به منظور ارتقاء تاثیر گذاری و نفوذ این نمایشگاه، رونمایی خواهند شد.

لازم به ذکر است که چین به بزرگترین صادرکننده کالاهای تجاری در جهان تبدیل شده و یک کشور قدرتمند تجاری نه فقط به معنای یک صادرکننده قدرتمند بلکه به معنای یک واردکننده قوی نیز هست.

چین در مرحله بعد با بهبود مداوم استانداردهای زندگی مردم، پیشبرد پایدار شهری سازی جدید و توسعه تدریجی گروه با درآمد متوسط جامعه، روند رشد پایدار واردات کالاهای مصرف کننده را حفظ می‌کند و به این ترتیب توان وارداتی خود را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

نمایشگاه کالاهای مصرفی به عنوان یک ویترین جهانی و سکوی تجاری برای محصولات مصرفی، بازارهای داخلی و بین‌المللی را به هم پیوند می‌دهد، این فرصت را در اختیار شرکت‌های سراسر جهان قرار می‌دهد تا با بازار چین شریک شوند و همچنین پلی برای فروش محصولات مصرفی از چین و دیگر کشورها به بقیه نقاط جهان می‌سازد.

به این دلیل برگزاری نمایشگاه کالاهای مصرفی چین نشان دهنده عزم راسخ چین برای ارتقاء سیاست گشایش سطح بالا، به اشتراک گذاردن فرصت‌های بازار بزرگ چین با جهان و تزریق انگیزه و نیرو برای احیای اقتصادی جهان است.

موفقیت‌های توسعه اقتصادی چین بر اساس شرایطی باز محقق شده و این کشور با نگاهی به آینده باید توسعه اقتصادی کیفیت بالای خود را تحت شرایطی بازتر انجام دهد. به عبارت بهتر درهای باز چین نه تنها بسته نخواهند شد بلکه گشوده‌تر نیز می‌شوند. این فقط یک تعهد قاطعانه نیست بلکه یک اقدام عملی و کاربردی هست.

واردات کالاهای مصرفی چین در سال 2022 به 1.93 تریلیون یوان رسید یعنی بیش از دو برابر میزان سال 2012 که معادل 11 درصد کل واردات نیز بود. همچنین واردات محصولات فرامرزی تجارت الکترونیک به 560 میلیارد یوان رسید که در مقایسه با سال قبل آن افزایش 4.9 درصدی را به ثبت رساند.

با نگاهی طولانی‌مدت‌تر به آینده از زاویه این نمایشگاه کالاهای مصرفی، چین به توسعه سیاست گشایش خود در تمامی ابعاد ادامه خواهد داد و فرصت‌های جدیدی با توسعه جدید خود در اختیار جهان قرار می‌دهد.

بنا بر این انتظار داریم نمایشگاه کالاهای مصرفی امسال به یک جشنواره مصرفی هیجان انگیزتر تبدیل شود، نقاط رشد و ظرفیت‌های جدید را نشان دهد، نقش مصرف در چرخه اقتصادی پویا را تبیین نماید و انگیزه بیشتری به احیاء و رشد اقتصاد جهان تزریق کند.

مطالب مرتبط

رمز موفقیت در مرکز بیزینس کارآفرینی دانشگاه هارواد
بین المللی

رمز موفقیت در مرکز بیزینس کارآفرینی دانشگاه هارواد

جولای 20, 2025
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
بین المللی

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

آوریل 20, 2025
تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها
اقتصادی

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

آوریل 19, 2025
کمپانی انتاراس را دوست تلقی میکنیم
اقتصادی

کمپانی انتاراس را دوست تلقی میکنیم

مارس 7, 2025
فرصت های جدید تجاری سازی هلدینگ گام
بین المللی

فرصت های جدید تجاری سازی هلدینگ گام

ژانویه 17, 2025
دیدار رئیس جمهورایران با خانه احزاب ایران
بین المللی

دیدار رئیس جمهورایران با خانه احزاب ایران

دسامبر 2, 2024

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + دو =

پربازدیدترین ها

کامران تفتی و متین ستوده ازدواج کردند

کامران تفتی و متین ستوده ازدواج کردند

سپتامبر 24, 2025
حادثه ای برای دو مامور فراجا

حادثه ای برای دو مامور فراجا

سپتامبر 25, 2025
اینستالیشن «به رسم ایران پرگهر»؛ صدای شهر در بستر هنر تعاملی

اینستالیشن «به رسم ایران پرگهر»؛ صدای شهر در بستر هنر تعاملی

اکتبر 9, 2025
MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

سپتامبر 30, 2025
اسحاق نصیری مربی تیم ملی ووینام ایران شد

اسحاق نصیری مربی تیم ملی ووینام ایران شد

سپتامبر 25, 2025

انتخاب سردبیر

جامع ترین کتاب کاربردی برای بازماندگان اموات

جامع ترین کتاب کاربردی برای بازماندگان اموات

آوریل 15, 2023
خسارت پردازی کلان بیانگر انتقاد‌های غیر منصفانه از بیمه

خسارت پردازی کلان بیانگر انتقاد‌های غیر منصفانه از بیمه

جولای 30, 2023
شمار مبتلایان ویروس کرونا در شاهرود به بیش از ۲۰ هزار و ٧٠٠ تن رسید

شمار مبتلایان ویروس کرونا در شاهرود به بیش از ۲۰ هزار و ٧٠٠ تن رسید

سپتامبر 2, 2021
جنگ اقتصادی نیازمند فرماندهانی شایسته، کارآزموده و از خودگذشته است.

جنگ اقتصادی نیازمند فرماندهانی شایسته، کارآزموده و از خودگذشته است.

جولای 25, 2021

درباره ما

رسالت پایگاه خبری دیده از ابتدا توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و هنری بوده است. امیداست در پناه خدا برای شما مخاطبان گرامی مفید بوده باشیم.

دنبال کنید

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • بین المللی
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سبک زندگی
  • سرگرمی
  • سیاسی
  • علمی
  • عمومی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • کتاب
  • گردشگری
  • مد و زیبایی
  • ملی
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین پست ها

  • اینستالیشن «به رسم ایران پرگهر»؛ صدای شهر در بستر هنر تعاملی
  • شرایط اکنون عراق و مشارکت در انتخابات پیش رو
  • MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان
  • حادثه ای برای دو مامور فراجا

مهمترین عناوین هفته

کامران تفتی و متین ستوده ازدواج کردند

تماس مستقیم عراقچی با فرستاده ویژه کاخ سفید

حادثه ای برای دو مامور فراجا

بازیکن جنجالی در استقلال ماندگار شد

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • میزبانی وب

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.