• خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
شبکه‌های فروش بیمه دی زیر تیغ نقد و حمایت

شبکه‌های فروش بیمه دی زیر تیغ نقد و حمایت

28 تیر 1402
در اقتصادی
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

مدیرعامل بیمه دی در دیدار با نمایندگی ها، چالشها، فرصت ها و حمایتها را مطرح کرد.

به گزارش دیده نیوز به نقل از پول نیوز، بیمه‌ها اهمیت قابل توجهی در نظام اقتصادی کشور دارند. بیمه‌ها ریسک را برای اشخاص حقیقی و حقوقی کاهش می‌دهند و باعث آرامش و آسایش در همه ابعاد می‌شوند. اما با کمال تاسف درک درستی از ظرفیت بیمه وجود ندارد. دلیل اینکه هنوز نتوانسته ایم ظرفیت بیمه را بخوبی شناسایی کنیم، ضعف فرهنگسازی و اطلاع رسانی است. اگر مردم از ظرفیت بیمه بخوبی آگاه نیستند و زیان‌های سنگینی در بخش‌های گوناگون زندگی متحمل می‌شوند، ناشی از بیگانگی با صنعت بیمه است.

مطالب پیشنهادی

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

پیشانی فرهنگسازی و اطلاع رسانی

بی شک روابط عمومی نقش تعیین کننده‌ای در اطلاع رسانی و فرهنگسازی صنعت بیمه دارد و اگر امروزه مردم نسبت به بیمه رغبتی نشان می‌دهند، ناشی از تلاش‌های مستمر کادر روابط عمومی در شرکت‌های بیمه است. از یک سو لازم است خطرات ناشی از تمامی بخش‌ها برای مردم تبیین شود و از سوی دیگر باید توان بیمه در مدیریت ریسک بخوبی تشریح و توصیف شود تا مردم به سوی بیمه حرکت کنند که خوشبختانه روابط عمومی‌ها توانسته اند بخوبی ایفای نقش کنند.

نقش آفرینی شبکه‌های فروش

آنچه باعث می‌شود قرارداد بیمه بسته شود، شبکه فروش است. هر چقدر شبکه فروش بیمه توانمندتر عمل کند، میزان فروش بیمه بیشتر می‌شود. بنابر این اگر عملکرد هر کدام از شرکت‌های بیمه در فروش بیمه نامه زیر سوال است، باید عملکرد شبکه‌های فروش را زیر تیغ نقد قرار داد تا دلایل این معضل مشخص شود.

تجربه خوشایند با شبکه فروش

مدیر بیمه دی از این ظرفیت بخوبی آگاه است به همین دلیل اولین نشست هم اندیشی را با شبکه فروش سراسر کشور برگزار کرد. طاهر موهبتی از نمایندگی‌ها به عنوان اولین نقطه برخورد مشتری با شرکت‌های بیمه‌ای یاد کرد و گفت: شبکه فروش نقش مهمی در قضاوت عمومی نسبت به بیمه‌ها دارند و می‌توانند در ماندگاری تجربه‌ی خوشایند در ذهن مشتریان، نقش به سزایی ایفا کنند. وی بر ضرورت ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به شبکه فروش تاکید کرد تا اهمیت این شبکه را برای صنعت بیمه مشخص کند.

بیمه گرفتار نمایندگان غیر متخصص

مدیرعامل بیمه دی نسبت به جذب نمایندگان غیرمتخصص ابراز نگرانی کرد و افزود: در فرآیند جذب، گاهی افرادی مورد توجه قرار می‌گیرند که با وجود تحصیلات دانشگاهی، از آموزش کافی بهره‌مند نبوده و دانش و مهارت لازم را ندارند. از این رو نباید صرفا به دنبال اخذ پرتفوی باشیم. وی بر آموزش تاکید کرد تا باعث دلسردی نمایندگان غیر متخصص نشود و به آنان امیدواری بدهد که می‌توانند با آموزش به کسب جایگاه یک فروشنده متخصص برسند. وی گفت: ما شعب را بر اساس نمایندگان تحلیل می‌کنیم پس هر چه نمایندگان شعب منسجم و پر قدرت‌تر ظاهر شوند شعب هم قوی‌تر تحلیل می‌شوند.

شعب در کنار نمایندگان

یکی از جدی‌ترین مباحثی که همواره چالش آفرین می‌شود، نگاه متقابل نمایندگی‌ها و شعب است که در بسیاری از موارد مشکلاتی را رقم می‌زند. موهبتی که بخوبی از این شرایط خبر دارد با تأکید بر نقش حمایتی شرکت از نمایندگان گفت: شعب نه تنها رقیب نمایندگان محسوب نمی‌شوند، بلکه با ایفای نقش تسهیل‌گر، می‌توانند حامی آن‌ها باشند و با تخصیص بسته‌های حمایتی، انگیزه‌ی شبکه‌ی فروش را حفظ و تقویت کنند.

تعیین مشوق برای تشویق نمایندگی‌ها

مدیرعامل بیمه دی که بخوبی از چالش‌های نمایندگی‌ها خبر دارد و می‌داند که نقدینگی مهمترین چالش است، از تصویب مدل تسهیلات ثابت و متغیر در هیات مدیره خبر داد و گفت: در این مدل نمایندگان امکان دریافت تسهیلات متفاوتی مثل وام ضروری، وام خرید دفتر، سهام ترجیحی بیمه نامه شخص ثالث، تخفیف دردیون شخص ثالث و مشوق‌هایی در فروش متصل به عملکرد خواهند داشت. موهبتی ازمدیران ستادی خواست مباحث پشتیبانی از نمایندگان را به گونه‌ای پیگیری کنند که کوچکترین خللی برای ارائه خدمت نداشته باشند. وی تبلیغات و ارائه بسته‌های حمایتی به شبکه‌های فروش را بسیار مهم ارزیابی و بر ضرورت رشد چشمگیر سهم از فروش در رشته‌های خاص مثل بیمه‌های زندگی تاکید کرد.

دیجیتالی شدن در دستور کار

با توجه به اینکه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای برای همه کسب و کار‌ها دارد، صنعت بیمه نیز از این مقوله مستثنی نیست و تمامی بیمه‌ها سعی می‌کنند فعالیت‌های خود را به فضای مجازی منتقل کنند. موهبتی نیز با درک درست از فضای مجازی گفت: جهان امروز هرچه بیشتر و سریع‌تر به سوی دیجیتالی شدن در حرکت است. وی با پی بردن به این مهم که نمایندگی‌ها فضای مجازی را رقیب خود می‌پندارند گفت: عرصه‌ی کسب و کار دیجیتال نـَه تنها در رقابت با نمایندگان قرار ندارد، بلکه با بسترسازی لازم از سوی شرکت‌های بیمه و بهره‌مندی از قابلیت‌های آن، می‌توانند کمک زیادی به توسعه‌ی فعالیت‌های شبکه‌های فروش داشته باشند. مدیر عامل بیمه دی با امیدواری به اینکه شبکه فروش بتواند سهم خوبی از پرتفوی بیمه داشته باشد گفت:اعطای اختیارات بیشتر به نمایندگان و حمایت شرکت‌ها و شعب از ایشان، موجب رشد و تحول صنعت بیمه و پدیداری افق‌های تازه در این صنعت خواهد شد

برچسب: بیمه دیدانشگاهشبکه فروشطاهر موهبتینمایندگی ها

مطالب مرتبط

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای
اقتصادی

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد
اقتصادی

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

شکوفایی صادرات با سامانه B2B؛ از صنایع‌دستی تا دانش‌بنیان
اقتصادی

شکوفایی صادرات با سامانه B2B؛ از صنایع‌دستی تا دانش‌بنیان

نقش تجهیزات در پیشرفت پروژه‌های ساختمانی
اقتصادی

نقش تجهیزات در پیشرفت پروژه‌های ساختمانی

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان
اقتصادی

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی
اقتصادی

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 4 =

آخرین اخبار

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

تجدید چاپ کتاب «نیایش» با حمایت مجمع مدیران ماندگار ایران

تجدید چاپ کتاب «نیایش» با حمایت مجمع مدیران ماندگار ایران

«فقط حیدر، امیرالمؤمنین است»؛ حرکت شمسایی که موجی از حواشی در بر داشت

«فقط حیدر، امیرالمؤمنین است»؛ حرکت شمسایی که موجی از حواشی در بر داشت

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

چگونه می‌توان به بهبود وضعیت گردشگری کمک کرد؟

چگونه می‌توان به بهبود وضعیت گردشگری کمک کرد؟

دیده نیوز

تخصص ما انتقال سریع پیام‌های مهم به گوش تمام ایرانیان است. با شبکه‌ای از خبرنگاران در 31 استان، هیچ رویداد مهمی را از دست نخواهید داد.

آخرین اخبار

شاهد اپیک گیمز: سود اپ استور اپل به ۷۸ درصد می‌رسد

خودروسازان برای استفاده از پارچه در بدنه خودرو آماده می‌شوند

اپل موزیک احتمالا میزبان سرویس صدای بدون افت کیفیت خواهد شد

تماس با ما

09364218877

09364218877

didenews.ir

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.