• خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی
تردید در افتتاح طولانی‌ترین تونل آزادراهی کشور تا ۲ روز دیگر

تردید در افتتاح طولانی‌ترین تونل آزادراهی کشور تا ۲ روز دیگر

29 خرداد 1400
در اقتصادی
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

در حالی معاون وزیر راه و شهرسازی وعده افتتاح تونل البرز آزادراه تهران ـ شمال تا پایان بهار را داده است که به‌نظر نمی‌رسد این وعده تا ۲ روز دیگر محقق شود.
به نقل از دیده نیوز، اوایل اردیبهشت امسال خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90درصدی تونل البرز (قطعه 2 آزادراه تهران ـ شمال) گفته بود: این تونل تا پایان بهار امسال به افتتاح می‌رسد،
این در حالی است که وی اخیراً در بازدید از منطقه دوی آزادراه تهران ـ شمال از عبارت «آینده بسیار نزدیک» برای بهره‌برداری از این پروژه استفاده کرده است.

خادمی دراین‌باره گفته است: تونل البرز به‌طول 6.5 کیلومتر، به‌عنوان یکی از طولانی‌ترین تونل‌های جاده‌ای خاورمیانه یکی از سخت‌ترین بخش‌های عملیات اجرایی این آزادراه محسوب می‌شود و با پیشرفت فیزیکی 94 درصد در «آینده بسیار نزدیک» زیر عبور قرار می‌گیرد.

مطالب پیشنهادی

قیمت بنزین چرخه معیوب و کشنده ، بلای جان مردم و اقتصاد ایران است.

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

وی بیان کرد: لاینینگ و اجرای سقف دوم تونل به اتمام رسیده است، آسفالت بخشی از آنتن ورودی مسیرهای اتصالی انجام شده، عملیات تأسیساتی مانند نصب چراغ‌ها، کابل‌کشی، لوله‌های آتش‌نشانی، ساخت جت‌فن‌های تهویه و سازه‌های تهویه نیز صورت گرفته است.

اوایل ماه جاری مدیرعامل شرکت آزادراه تهران ـ شمال از پیشرفت فیزیکی 62درصدی باند رفت منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال خبر داده و گفته بود: برای تکمیل باند اول 2200 میلیارد تومان نیاز است.

سعید شهسواری با یادآوری این‌که در 3 فاز منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال در حال ساخت است،‌ اظهار کرد: فاز اول تونل البرز شرقی و اتصال دهنه شمالی و جنوبی به جاده فعلی چالوس، فاز دوم یک باند منطقه 2 آزادراه به‌سمت شمال (تونل البرز شرقی بخشی از آن است) و فاز سوم باند برگشت شمال به جنوب آزادراه تهران ـ شمال است. در بخش تونل و اتصال دهنه شمالی و جنوبی به جاده چالوس که حدود 9 کیلومتر از مسیر است پیشرفت فیزیکی بالای 85 درصد است.

وی افزود: در باند رفت منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال پیشرفت فیزیکی 62 درصد است.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران ـ شمال در پاسخ به این که “آیا بر اساس وعده داده‌شده باند رفت تا پایان بهار امسال به اتمام می‌رسد؟”، گفت: تلاش‌ می‌کنیم با حمایت‌های دولت و بنیاد مستضعفان در کوتاه‌ترین زمان ممکن این پروژه را به اتمام برسانیم.

شهسواری در خصوص منابع مالی مورد نیاز برای اتمام باند رفت قطعه 2 آزادراه تهران ـ شمال اضافه کرد: برآورد اولیه منابع مالی برای اجرای منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال (باند اول) 2000 میلیارد تومان بود که به‌دلیل تورم سال 99 و شاخص تعدیل به حدود 3500 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: در مجموع بودجه مورد نیاز برای تکمیل آن 2200 میلیارد تومان است که 1100 میلیارد تومان آن توسط بنیاد و 1100 میلیارد تومان توسط دولت تأمین می‌شود.

مطالب مرتبط

قیمت بنزین چرخه معیوب و کشنده ، بلای جان مردم و اقتصاد ایران است.
اخبار ویژه

قیمت بنزین چرخه معیوب و کشنده ، بلای جان مردم و اقتصاد ایران است.

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید
اقتصادی

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای
اقتصادی

بهترین پنل پیامک هوشمند ۱۴۰۴ | اپراتور رسمی پیامک هلدینگ ایرانیان با تعرفه ارزان و ارسال منطقه‌ای

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد
اقتصادی

شوکه بنزینی به خودروهای وارداتی : سهمیه 1500 تا 3000 تومانی حذف شد

شکوفایی صادرات با سامانه B2B؛ از صنایع‌دستی تا دانش‌بنیان
اقتصادی

شکوفایی صادرات با سامانه B2B؛ از صنایع‌دستی تا دانش‌بنیان

نقش تجهیزات در پیشرفت پروژه‌های ساختمانی
اقتصادی

نقش تجهیزات در پیشرفت پروژه‌های ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

آخرین اخبار

چرا ارسال پیامک منطقه‌ای بهترین ابزار بازاریابی ۱۴۰۴ شد؟

چرا ارسال پیامک منطقه‌ای بهترین ابزار بازاریابی ۱۴۰۴ شد؟

دعوت به دیدن دوباره: نمایشگاه «آذرنقش»

دعوت به دیدن دوباره: نمایشگاه «آذرنقش»

«طرح یک ادعا در نشست خبری؛ امکان درمان ویروس‌ها در کمتر از سه ساعت؟»

«طرح یک ادعا در نشست خبری؛ امکان درمان ویروس‌ها در کمتر از سه ساعت؟»

قیمت بنزین چرخه معیوب و کشنده ، بلای جان مردم و اقتصاد ایران است.

قیمت بنزین چرخه معیوب و کشنده ، بلای جان مردم و اقتصاد ایران است.

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

دیده نیوز

تخصص ما انتقال سریع پیام‌های مهم به گوش تمام ایرانیان است. با شبکه‌ای از خبرنگاران در 31 استان، هیچ رویداد مهمی را از دست نخواهید داد.

آخرین اخبار

شاهد اپیک گیمز: سود اپ استور اپل به ۷۸ درصد می‌رسد

خودروسازان برای استفاده از پارچه در بدنه خودرو آماده می‌شوند

اپل موزیک احتمالا میزبان سرویس صدای بدون افت کیفیت خواهد شد

تماس با ما

09364218877

09364218877

didenews.ir

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • مقالات
  • ورزشی

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.