• خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
دوشنبه, اکتبر 13, 2025
دیده نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورود کاربر
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
دیده نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

می 10, 2023
در اقتصادی
0
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر
مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از نظارت بر نمایندگی ها در سامانه کوثر من خبرداد.

به گزارش دیده نیوز به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

مطالب پیشنهادی

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

 

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

مطالب مرتبط

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان
اقتصادی

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

سپتامبر 30, 2025
نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی
اقتصادی

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

سپتامبر 9, 2025
دهمین مجمع رسانه‌ای خزدر آستاراخان
اقتصادی

دهمین مجمع رسانه‌ای خزدر آستاراخان

آگوست 30, 2025
دومین نشست تخصصی تأمین مالی
اقتصادی

دومین نشست تخصصی تأمین مالی

آگوست 28, 2025
پدر NLP و کوچینگ عمرائی
اقتصادی

پدر NLP و کوچینگ عمرائی

آگوست 27, 2025
هشتمین اجلاس تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور
اقتصادی

هشتمین اجلاس تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور

آگوست 24, 2025

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

پربازدیدترین ها

اینستالیشن «به رسم ایران پرگهر»؛ صدای شهر در بستر هنر تعاملی

اینستالیشن «به رسم ایران پرگهر»؛ صدای شهر در بستر هنر تعاملی

اکتبر 9, 2025
حادثه ای برای دو مامور فراجا

حادثه ای برای دو مامور فراجا

سپتامبر 25, 2025
بازیکن جنجالی در استقلال ماندگار شد

بازیکن جنجالی در استقلال ماندگار شد

سپتامبر 20, 2025
کامران تفتی و متین ستوده ازدواج کردند

کامران تفتی و متین ستوده ازدواج کردند

سپتامبر 24, 2025
تماس مستقیم عراقچی با فرستاده ویژه کاخ سفید

تماس مستقیم عراقچی با فرستاده ویژه کاخ سفید

سپتامبر 22, 2025

انتخاب سردبیر

محمدرضا مجمع خالق اصل سواد کاربردی در کشور

محمدرضا مجمع خالق اصل سواد کاربردی در کشور

مارس 12, 2025
گفتگوی تلفنی مادورو و رئیسی| تاکید بر ارتقای مناسبات همه‌جانبه ایران و ونزوئلا

گفتگوی تلفنی مادورو و رئیسی| تاکید بر ارتقای مناسبات همه‌جانبه ایران و ونزوئلا

ژوئن 24, 2021
به نام رسانه به کام مدیران

به نام رسانه به کام مدیران

ژوئن 25, 2021
جلسه تعامل اعضای محترم شورای اسلامی شهرهیدج باسرمایه گذارمجتمع گردشگری لاله هیدج

جلسه تعامل اعضای محترم شورای اسلامی شهرهیدج باسرمایه گذارمجتمع گردشگری لاله هیدج

دسامبر 21, 2022

درباره ما

رسالت پایگاه خبری دیده از ابتدا توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و هنری بوده است. امیداست در پناه خدا برای شما مخاطبان گرامی مفید بوده باشیم.

دنبال کنید

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • بین المللی
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سبک زندگی
  • سرگرمی
  • سیاسی
  • علمی
  • عمومی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • کتاب
  • گردشگری
  • مد و زیبایی
  • ملی
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین پست ها

  • اینستالیشن «به رسم ایران پرگهر»؛ صدای شهر در بستر هنر تعاملی
  • شرایط اکنون عراق و مشارکت در انتخابات پیش رو
  • MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان
  • حادثه ای برای دو مامور فراجا

مهمترین عناوین هفته

اسحاق نصیری مربی تیم ملی ووینام ایران شد

حادثه ای برای دو مامور فراجا

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

تماس مستقیم عراقچی با فرستاده ویژه کاخ سفید

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • میزبانی وب

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.