محمد امین حسینی یک جوان با استعداد و توانمند که بیش از ۴ سال در حوزه سوشال مدیا و بلاگری در فضای مجازی اینستاگرام فعالیت میکند.
به گزارش دیده نیوز، این جوان با محوریت برندسازی کسب و کار، پرسونال برندینگ یا همان برندسازی شخصی مشغول میباشد و در طی این سال ها ایشان کار خود را درحوزه تولید محتوا ، آموزش تبلیغات ، مدرس بلاگری در کسب و کار و در نهایت خدمات رزرو تبلیغات بدون واسطه با حدود ۴۰۰۰ هزار بلاگر و اینفلوئنسر شروع به کار کرد.
تا الان چند دوره کلاس آموزش تبلیغات و بلاگری برگزار کردید؟
بدانیم بلاگری یک هنر میباشد و همچنین میتوان نگاه تخصصی به این حرفه داشت .افرادی که تولید محتوا در کسب و کار انجام میدهند بر اساس علاقه و استعداد ذاتی که دارند همراه با ایده پردازی و خلاقیت در سناریوی خود به کار میبرند که برای هر بخش جداگانه تعریف میشود.
در ابتدا دورههایی را به صورت خصوصی و در قالب مشاوره برگزار کردیم اما در چند ماه آینده دورهها در قالب بسته های تخصصی آموزشی طراحی و در حال آماده سازی برای ارائه میباشد . دورهها ۱۵ تا ۳۰ ساعت به همراه مدراک معتبر دانشگاهی و آکادمی های آموزشی میباشد
بیشترین انتظاری که مخاطبین از تبلیغات بلاگرها دارند چیست؟
باید توجه داشت که جذب فالوور در زمینه تبلیغات فضای مجازی همیشه نباید در اولویت باشد بلکه بخش مهم اثرگذاراری برای مخاطبین ، بازدهی در فروش ، مخاطب شناسی
تولید محتوای مناسب و تخصصی
ازجمله انتظارات مخاطبان است
پاسخ شما به افرادی که میگویند شرکت ما نیاز به برندسازی و تبلیغات ندارند هرچند که شناخته شده باشد چیست ؟
در واقع برندسازی و تبلیغات یک امر بدهی در کسب و کار است. که استمرار آن را نمی توان فقط به یک بازه زمانه اختصاص داد
دقیقاً همان زمان که تصور میکنید که دیگر به این تبلیغات نیاز ندارید گاهی رقبا از شما پیشی میگیرند و شما دچار چالش و وحتی با شکست مواجه شوید چرا که برند دیگری جایگزین آن شرکت قرار میگیرد.
یکی از دلایل اینکه شرکتهای بزرگ مانند کوکاکولا به تبلیغات خود ادامه میدهند همین موضوع میباشد درگیر کردن ذهن مردم نسبت به محصولات خود است.
واینرها و بلاگرها در حوزههای مختلف و خاص خود که از همدیگر متمایز میباشند و فعالیت میکنند در نتیجه هر گروه مخاطب خاص خود و بازخورد خودش را دارد.
ضمن اینکه تعداد بلاگرهایی که چهره معروفی دارند خیلی کمتر از تعداد واینرها بوده همین امر باعث شده واینرها در برندسازی بیشتر ورود داشته باشند.
واقعاً بلاگری شغل پولساز و راحتی است؟
برخلاف بسیاری از تصور مردم که بلاگری و واینری شغل آسان و به سهولت میتوان کسب درآمد کرد
این شغل مانند هر شغل دیگری سختی های خودش را دارد شاید تصور عموم مردم بر این باشد. یک سری افراد در رفاه و تفریح میباشند اما داخل بیوگرافی و زندگی شخصیشان بسیار چالش های اجتماعی، امنیتی و حتی چالش های خانواده دست و پنجه نرم میکند که کسی شاهد آن نیست
گاهی نیز بلاگرها واینر ها و در کل فعالان فضای مجازی در این زمینه ضرر مالی های مالی و اعتباری زیادی میکنند مثال برای انجام پروژه و تولید محتوا که قابل پخش نمیباشد به دلایل مختلف و یا بازدید و بازخورد مناسب نداشتن
سخن آخر: این شعار برند ما میباشد اگر تغییر نکنید جایگزین میشوید.
و لازم میدونم از خانم دکتر خاطره استاد رضایی هیئت مدیره محترم شبکه تعاون تجارت تشکری داشته باشم که با صدور حکم و انتصاب بنده را به عنوان دبیر کمیسیون فضای مجازی شبکه تعاون تجارت لطف خود راشامل حال بنده کردن
و همچنین قدردان مشاور و تنها حامی خود و برند دیجاک سرکار خانم سعیده مخلصی هستم .
و قدر دان خانواده ،دوستان و همه بزرگوارانی که در این مسیر من را همراهی کردن