• https://didenews.ir
Search
بیمه های کوثر سمنان زیر تیغ نقد و بررسی

بیمه های کوثر سمنان زیر تیغ نقد و بررسی

آگوست 27, 2023
در اقتصادی
0
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

مدیرعامل بیمه کوثر در سفر به استان سمنان، چالش‌ها را بررسی و پیشنهادها را ارایه کرد.

به گزارش دیده نیوز به نقل از پول نیوز، یکی از مهمترین رویکرد‌های مدیریت، ارتباط نزدیک و مستمر مدیر با زیرمجموعه هاست. امروزه مدیریت لوکس و تکیه زدن بر صندلی مدیریت بدون درک درست از شرایط زیرمجموعه‌ها به هیچ عنوان موثر نیست. ارتباط نزدیک با اعضا می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد، زیرا مشکلات از زبان اعضا شنیده می‌شود و مدیریت با حضور در محل، این مشکلات را از نزدیک لمس می‌کند، بنابر این بدرستی درک می‌کند و بهتر می‌تواند چاره اندیشی داشته باشد. دلیل اثبات این ادعا، سفر‌های استانی روسای سه قوه و تاثیراتی است که در کاهش تنش‌ها دارد.

مطالب پیشنهادی

شکوفایی صادرات با سامانه B2B؛ از صنایع‌دستی تا دانش‌بنیان

نقش تجهیزات در پیشرفت پروژه‌های ساختمانی

بررسی در قالب سفر

مدیرعامل بیمه کوثر نیز در قالب سفر‌های استانی، حضور مستمری در بین نمایندگی‌ها دارد. ابوالفضل آقادادی به همراه مدیران دیگر بخشها، در بین نمایندگی‌های بیمه کوثر در استان‌ها حضور می‌یابد تا چالش‌های هر استان را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهد و در قالب ارایه دیدگاه‌های خود، مسیر را برای ادامه کار ریل گذاری کند. آقادادی در تازه‌ترین رویکرد نیز به همراه گروهی از معاونین و مدیران شرکت بیمه کوثر، به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد سرپرستی استان سمنان بیمه کوثر و شرکت در دیدار‌هایی با همکاران و شبکه فروش در این استان حضور یافت. مدیرعامل بیمه کوثر پس از آنکه گزارش مدیر سرپرستی استان سمنان در خصوص شرایط و عملکرد استان را شنید، دیدگاه‌ها و راهکار‌های لازم را در خصوص رفع چالش‌ها و مدیریت بهتر به فعالان بیمه کوثر ارایه داد.

ارتقای کیفیت در دستور کار

آنچه در اولویت جذب مشتری قرار دارد، ارایه خدمات بهتر است و هرچقدر خدمات بهتری ارایه شود، باعث رونق شرکت بیمه می‌شود. به همین دلیل آقادادی خطاب به مسوولان و نمایندگی‌های بیمه کوثر در سمنان برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان و توسعه روابط با نمایندگان و شبکه فروش را امری مهم برشمرد و گفت: باید در مسیر استراتژی شرکت به منظور تحقق اهداف کلان بیمه کوثر در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گام برداریم.

ترکیب مناسب فروش و مدیریت

عملکرد مالی یک شرکت نشان می‌دهد که تا چه اندازه در بکارگیری تصمیمات و اجرای آن‌ها موفق بوده است. مدیرعامل بیمه کوثر نیز در دیدار با مسوولان و نمایندگی‌های استان سمنان، به میزان فروش و سودآوری بیمه کوثر در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات آنلاین موضوعی تاثیرگذار در عملکرد شرکت بیمه کوثر بوده است. آقادادی سطح مناسب فروش بیمه کوثر را ناشی از بکارگیری ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک عنوان کرد.

کاهش زمان پرداخت خسارت

آنچه بار‌ها از سوی مردم مطرح شده و دلیل رضایت یا نارضایتی مردم از صنعت بیمه بوده، پرداخت خسارت و روند طولانی آن است. به همین دلیل آقادادی به تشریح این چالش پرداخت و گفت: کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و حذف فرآیند‌های طولانی در تشکیل پرونده، کارشناسی و ارزیابی خسارت مهم و دارای اهمیت در بهبود ارائه خدمات به مشتریان است.

ضرورت بررسی ریل گذاری

اگرچه ریل گذاری آقادادی با بررسی شرایط صورت گرفته و اجرای این ریل گذاری باعث می‌شود تا تسهیل امور در دستور کار قرار گیرد و میزان جذب مشتری در بیمه کوثر افزایش داشته باشد، اما باید این سفر و ریل گذاری که در آینده مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود که فعالان بیمه کوثر در استان سمنان تا چه اندازه تابع سیاستگذاری‌ها بوده اند و تاثیر این ریل گذاری‌ها چه مقدار بوده است.

برچسب: ابوالفضل آقادادیاستان سمنانبیمه کوثرپرداخت خسارتمدیریت ریسک

مطالب مرتبط

شکوفایی صادرات با سامانه B2B؛ از صنایع‌دستی تا دانش‌بنیان
اقتصادی

شکوفایی صادرات با سامانه B2B؛ از صنایع‌دستی تا دانش‌بنیان

اکتبر 21, 2025
نقش تجهیزات در پیشرفت پروژه‌های ساختمانی
اقتصادی

نقش تجهیزات در پیشرفت پروژه‌های ساختمانی

اکتبر 17, 2025
MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان
اقتصادی

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

سپتامبر 30, 2025
نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی
اقتصادی

نخبه ای قهرمان دو دنیا غواصی و خلبانی

سپتامبر 9, 2025
دهمین مجمع رسانه‌ای خزدر آستاراخان
اقتصادی

دهمین مجمع رسانه‌ای خزدر آستاراخان

آگوست 30, 2025
دومین نشست تخصصی تأمین مالی
اقتصادی

دومین نشست تخصصی تأمین مالی

آگوست 28, 2025

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

پربازدیدترین ها

شکوفایی صادرات با سامانه B2B؛ از صنایع‌دستی تا دانش‌بنیان

شکوفایی صادرات با سامانه B2B؛ از صنایع‌دستی تا دانش‌بنیان

اکتبر 21, 2025
چگونه می‌توان به بهبود وضعیت گردشگری کمک کرد؟

چگونه می‌توان به بهبود وضعیت گردشگری کمک کرد؟

نوامبر 9, 2025
خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی

خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی

اکتبر 19, 2025
دیدار دکتر کجوری با امیر احتشام نیا مدیر مجموعه جنگل کنار چمستان

دیدار دکتر کجوری با امیر احتشام نیا مدیر مجموعه جنگل کنار چمستان

نوامبر 1, 2025
برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

برگزاری جشنواره زیتون با درخت آرزوها

نوامبر 10, 2025

انتخاب سردبیر

واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر استان سمنان علیه کرونا آغاز شد

واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر استان سمنان علیه کرونا آغاز شد

سپتامبر 1, 2021
آیین اختتامیه جشنواره ۷ گذر پاییزی در منطقه ۱۵ برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره ۷ گذر پاییزی در منطقه ۱۵ برگزار شد

دسامبر 21, 2022
تجارت ایران با چین سودمندتر است یا رابطه با غرب؟

تجارت ایران با چین سودمندتر است یا رابطه با غرب؟

اکتبر 19, 2021
سید جلال ساداتیان، دیپلمات پیشین: فعال شدن ظرفیت های توافق ۲۵ ساله در سفر رئیسی به چین

سید جلال ساداتیان، دیپلمات پیشین: فعال شدن ظرفیت های توافق ۲۵ ساله در سفر رئیسی به چین

فوریه 17, 2023

مردم حق‌ دارند از طریق اطلاعات دقیق و جامع به تصویری عینی از واقعیت دست یابند و آرای خود را آزادانه از طریق رسانه ‌های گوناگون فرهنگ و ارتباطات بیان کنند.

ارتباط با ما

  • ادرس ایمیل : didenews@gmail.com

لینک های مفید :

  • قوانین سایت
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • قوانین سایت
  • تماس با ما
  • درباره ما

میزان علاقه مندی ها :

اخبار اقتصادی 79%
اخبار ورزشی 86%
اخبار هنری 42%
اخبار فرهنگی 64%
اخبار گردشگری 95%
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سلامت و زیبایی
  • فرهنگی و هنری
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.