• خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
دوشنبه, می 19, 2025
دیده نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورود کاربر
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
دیده نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
پایان خواب خودرو در نمایندگی‌های سایپا

پایان خواب خودرو در نمایندگی‌های سایپا

سپتامبر 11, 2023
در اقتصادی
0
اشتراک در فیس بوکاشتراک در توییتر

با راه اندازی سرویس سفارش‌گذاری قطعات در دوره گارانتی، خواب خودرو در نمایندگی‌های سایپا پایان می گیرد.

به گزارش دیده نیوز به نقل از پول نیوز، یکی از جدی‌ترین چالش‌های فروش هر کالا یا محصول، اشکالاتی است که پس از تحویل به مشتری رقم می‌خورد. این اشکالات می‌تواند در نتیجه کم توجهی هنگام تولید، خطا‌های سهوی، قطعات معیوب و مواردی از این دست باشد. اما در بسیاری از موارد، خریداران به نوعی رفتار می‌کنند که باعث ناکارآمدی محصول می‌شود. از آنجا که ناکارآمدی محصول در کارنامه شرکت تولید کننده ثبت می‌شود، سعی شده با روش‌های گوناگون از جمله خدمات پس از فروش این چالش مدیریت شود.

مطالب پیشنهادی

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

مباحث هوشمندانه، هشدارآمیز و انقلابی استاد رحیم‌پور ازغدی به بهانه انتشار بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت یکصدمین سالگرد بازتأسیس حوزه علمیه قم

رضایت مشتری در اولویت

هنگامی که مشتری کالایی خریداری می‌کند، انتظار دارد برای مدتی بدون هیچ مشکلی از آن کالا استفاده کند و تولیدکنندگان نیز برای آنکه مشتری بیشتری جلب کنند، نسبت به کیفیت محصول تولید شده اطمینان می‌دهند که در قالب گارانتی تعریف می‌شود و زمان مشخصی دارد. مشتریان انتظار دارند وقتی محصول خریداری شده با مشکل رو به رو شد، به نمایندگی مراجعه و در سریعترین زمان ممکن، مطابق وعده داده شده، محصول رفع عیب شود، اما در بسیاری از موارد این مهم رخ نمی‌دهد و بار‌ها شاهد بوده ایم که محصول برای تعمیر مدت‌ها در نمایندگی‌ها می‌ماند.

دریافت خودرو با رویکرد عیب جویی

خودرو یکی از مهمترین محصولاتی است که جامعه را درگیر کرده است. مردمی که خودرو را تحویل می‌گیرند، در وهله اول بدنبال عیب جویی از آن هستند. به همین دلیل با دقت خودرو جدید را قبل از خروج از نمایندگی وارسی می‌کنند و حتی افراد بسیاری پس از تحویل خودرو، یک سره به تعمیرگاه می‌روند و تمامی بخش‌های خودرو را مورد بازبینی قرار می‌دهند. در حالی که باید اصل را بر سلامت گذاشت، از خودرو استفاده کرد و هر اشکالی که به نظر رسید، یادداشت و سپس به نمایندگی‌ها مراجعه کرد.

ضرورت ارتباط

در بسیاری از موارد اشکالات مطرح شده با برخی توضیحات یا اقدامات جزیی مرتفع می‌شود، اما در مواردی دیگر نیز، اشکالات تولید یا کیفیت قطعه وجود دارد که باید نسبت به جایگزین کردن قطعه و تعمیر بخش معیوب اقدام شود. تا اینجای کار، روالی تعریف شده است که باید بدون هیچ مشکلی انجام شود، اما بار‌ها شاهد بوده ایم ارتباط نمایندگی‌های تعمیرگاه با تامین قطعات به مشکل می‌خورد و ناهماهنگی باعث بروز مشکل می‌شود که در نهایت نیز معلوم نمی‌شود اشکال در کجا بوده است.

سفارشگذاری تحت وب

برای آنکه چنین مشکلات یا سوتفاهم‌هایی ایجاد نشود، سایپا سامانه تحت وب را تعریف کرده که با ایجاد سامانه تحت وب سفارشگذاری قطعات در حوزه خدمات پس از فروش، در دوره گاراتنی خواب خودرو به حداقل ممکن زمان کاهش خواهد یافت. بر اساس اعلام سایپا، با همکاری معاونت کیفیت سازه گستر و سایپا یدک، سامانه جامع سفارش گذاری قطعات در دوره گارانتی تحت بستر وب سرویس راه اندازی شد.

خدمات رسانی بهتر در زمان کمتر

در این رابطه رییس واحد رضایت مشتریان سازه گستر با اشاره به اهمیت راه اندازی این سامانه گفت: گسترش زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در شرکت سازه گستر زمینه را برای خدمت رسانی بهتر و در زمانی کمتر به مشتریان فراهم خواهد کرد، به گونه‌ای که امروزه رضایت مشتریان به عنوان یک شاخص تعیین کننده در ارتقای برند سازمانی، افزایش کسب و کار را به همراه خواهد داشت. محمد مرادپور افزود: تامین قطعه در حوزه خدمات پس از فروش به ویژه در دوره گارانتی دارای اهمیت به سزایی است لذا به همین منظور جلسات متعددی با همکاران شرکت سایپا یدک (برای رسیدن به یک ساز و کار اثربخش) جهت عملیاتی شدن موضوع برگزارشد تا ضمن ایجاد زبان مشترک در شناخت شماره‌های فنی نسبت به افزایش رضایت مشتریان درخصوص تسریع درتامین به موقع قطعات اقدام شود.

یکسان سازی شماره فنی

با راه اندازی خطوط تولید جدید و خارج شدن خطوط قبلی تولید خودرو، بروز رسانی اهمیت ویژه‌ای دارد به همین دلیل رئیس واحد رضایت مشتریان سازه گستر افزود: در این خصوص ایجاد ساختار سیستمی با رویکرد یکسان سازی شماره‌های فنی در دستور کار قرار گرفت. با این روش تمامی شماره فنی‌های غیرفعال اصلاح و به روز آوری شد و شماره فنی‌هایی که مراحل صحه گزاری را پشت سر گذاشته، در بستر وب سرویس و سفارش گذاری قرار می‌گیرند.

مزایای استفاده از سامانه

مرادپور به تشریح مزایای استفاده از سامانه پرداخت و گفت: کاهش زمان ارائه خدمات، افزایش بهره وری در سرمایه‌های انسانی، به حداقل رسیدن خطا‌های احتمالی، چابک سازی در فرایند‌ها و کاهش زمان انتظار مشتریان در شبکه نمایندگی‌ها و از همه مهمتر رضایت مشتریان از مزایای این اقدام است. او گفت: این پروژه مهم با انجام یک کار تیمی موفق شامل امور سیستم‌ها و تکنولوژی اطلاعات، تامین، فروش و مهندسی محصول سازه گستر، سایپا یدک، مرکز امور مشتریان و مهندسی محصول سایپا پس از ۵۰۰ ساعت جلسه مشترک به مرحله اجرا رسیده است

برچسب: خدمات پس از فروشخودروسایپاکیفیتگارانتی

مطالب مرتبط

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.
اقتصادی

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

می 18, 2025
مباحث هوشمندانه، هشدارآمیز و انقلابی استاد رحیم‌پور ازغدی به بهانه انتشار بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت یکصدمین سالگرد بازتأسیس حوزه علمیه قم
اجتماعی

مباحث هوشمندانه، هشدارآمیز و انقلابی استاد رحیم‌پور ازغدی به بهانه انتشار بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت یکصدمین سالگرد بازتأسیس حوزه علمیه قم

می 12, 2025
انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
اقتصادی

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد
اقتصادی

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی
اقتصادی

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها
اقتصادی

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

آوریل 19, 2025

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

پربازدیدترین ها

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025
دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

می 18, 2025
تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

آوریل 19, 2025
تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

می 18, 2025

انتخاب سردبیر

آب مورد نیاز روستای هوله علیا ثلاث باباجانی تامین شد

آب مورد نیاز روستای هوله علیا ثلاث باباجانی تامین شد

جولای 21, 2021
اقیانوس آرام نباید محل تخلیه فاضلاب ژاپن باشد

اقیانوس آرام نباید محل تخلیه فاضلاب ژاپن باشد

آوریل 23, 2023
افتتاح رسمی دفاتر هوشمند «پیشخوان محله من» درهمدان

افتتاح رسمی دفاتر هوشمند «پیشخوان محله من» درهمدان

آوریل 24, 2023
بیمه کوثر بدنبال تسخیر بازار‌های جهانی

بیمه کوثر بدنبال تسخیر بازار‌های جهانی

جولای 6, 2023

درباره ما

رسالت پایگاه خبری دیده از ابتدا توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و هنری بوده است. امیداست در پناه خدا برای شما مخاطبان گرامی مفید بوده باشیم.

دنبال کنید

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • بین المللی
  • سایر
  • سایر اخبار ویژه
  • سبک زندگی
  • سرگرمی
  • سیاسی
  • علمی
  • عمومی
  • غذا
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • کتاب
  • گردشگری
  • مد و زیبایی
  • ملی
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین پست ها

  • «هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»
  • دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.
  • مباحث هوشمندانه، هشدارآمیز و انقلابی استاد رحیم‌پور ازغدی به بهانه انتشار بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت یکصدمین سالگرد بازتأسیس حوزه علمیه قم
  • کتاب «یاران مختار» منتشر شد

مهمترین عناوین هفته

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

کتاب «یاران مختار» منتشر شد

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • میزبانی وب

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • سبک زندگی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی

کلیه حقوق این سایت متعلق به دیده نیوز می‌باشد.